Bloggen tbx igen, hoppas den stannar för evigt <3

Heej igen! Sorry att jag inte kunnat blogga, men min blogg var lite ur funktion.. men nu ska det va fixat och inte hända igen! hoppas vi..

Idag har det inte hänt så mycket, typ Egen planering hela dagen i skolan, sen gympa på slutet. Vi fortsatte med friidrott, vilket jag tycker är väldigt kul! Ska kanske börja på det till och med :) För jag vill gå på någon sport, så man inte ser ut som en pinne hela livet. Men jag sträckte mig typ idag på gympan så jag hoppade mest höjd. Jo, jag glömde en sak! Vi hade svenska grammatikprov idag... det gick sådär. Det var faktiskt jättesvårt! Hoppade över typ nån grej, men chansade mest på resten, Haha! Men dom flesta tyckte det var ganska svårt tror jag.

Gud vad jag längtar tills på söndag!! Gissa varför? Vi ska ju på klassresa dååå!!!! Det ska bli så roligt! Har någon varit på Rävnäs lägegård i Västerås nån gång? Aja, det ser typ ut såhär iallfall;



Ser ganska mysigt ut va? Det finns så man kan bada och sånt där, och jag har lovat att doppa mig en gång iallfall! Med huvudet och allt! Men det finns bastu så man kan värma sig efteråt. Hoppas jag får det jättetrevligt med klassen iallafall!

Just nu sitter jag här, kom hem för en stund sen. Tog ut en muffins ur frysen, jag orkar inte tina den så jag ställde den i solen ute på altanen. Det är skitvarmt där! När jag kom hem hade det ju varit stängt hela dagen, då var det 37 grader där inne! Shit asså, så vill jag ha på klassresan! <3 Haha, In my dreams..

Nu hade jag nog inte så mycket mer att bjuda på, jag ska nog försöka klistra ihop en ny design idag. Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0