Första vanliga dagen på länge.

Heej! Nu var det här faktiskt första "vanliga" skoldagen sen i måndags, för i tisdags var det Riksdagen, onsdags Ekebyaden och igår var det ju Amrémuseét. Det var ganska skönt med en någorlunda vanlig skoldag iallfall. Men det känns som om jag ligger jätteefter med nästan allt nu! För typ allt ska va klart på torsdag, och jag har hur mycket som helst av allt det kvar! Usch, våra fröknar planerar dåligt, vi hinner inte med någonting nu på slutet, det blir jättestrssigt! Så jag måste göra en massa matte och skit hemma.. :(

Imorgon ska jag kanske åka till kvarnis med några tjejer i klassen, det blir skönt! Hoppas det är bra väder bara, Kram <3

Kommentarer
Postat av: Salarinho

Sv: Mm

2009-05-30 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0