Klassresan, mer detaljerat med bilder.

Heej! Jag lovade ju igår att skriva lite mer om klassresan och lägga ut bilder. Här kommer det!



Anna, Jennifer, Moa och Sandra utanför skolan innan vi skulle åka.



Olivia och Sandra väntar.



Emma, Mona och Isabella.



Sandra tog lite "egopics" i Jims bil. Haha!



Axel, Anton, Micke.S och Micke.G spelar fotboll.



Vi är framme och Emma och någon mer (antagligen på andra sidan?) spelar pingis.

 

Första middagen. Från vänster och uppåt: Ella, Sandras mamma Aggneta, Paula (fröken), Selim, Alex, Från höger och uppåt: Ylva (fröken), Mona, Micke.G och Andreas tror jag..



Adde, Axel, Axels mamma, Max och Jim äter för fullt.



Emma och Azba, var maten god? 

 

Haha, snygg bild på två hungriga killar; Josef och Max.



Azba och Felicia...? <3



Hela klassen på bryggan typ och jag.. ser ut som om jag nyss har sett någon kräkas...



Ella posar för fullt!



Klassen på bryggan, dock inte alla.



Ella och Moa... gör något. 



Ella verkar gilla "modell-jobbet".



Hon gillar Gun (Jimmys mamma) också!



Josef (tror jag..?) fiskar. Sandras mamma brevid.



Felicia tog kort på solnedgången, jag redigarade den lite.



Kanoterna.



Här satt vi ofta.



Grillplats.



Anton.



Olivia och Emma tillbaka från sin kanot-tur. 

 

Felicia badar! Haha!



Så här satt vi rätt ofta, typ halva klassen i en säng.



Vi grillar korv och march mallows på kvällen.



Det fanns en kohage precis bredvid vårt hus, med massa söta kor i! <3



Klassfoto! <3 Lite gladare kunde ni kanske sett ut?



På bussen hem, jag satt bredvid Micke. Ganska kul även fast han mest lyssnade på musik!

Sen på vägen hem var vi på Sala silvergruva, det var också roligt! Orkar inte lägga upp fller bilder nu, Kjam Kjam <3 





Kommentarer
Postat av: Salarinho

Kult :)

2009-05-20 @ 17:07:54
URL: http://salarinho.blogg.se/
Postat av: mohamed

fett bra älskar bloggen

2009-05-26 @ 09:44:13
URL: http://interboy.blogg.se/
Postat av: mohamed

fett bra! älskar den här bloggen!!!!

2009-05-26 @ 09:45:04
URL: http://interboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0