Klassresan!

Heej! Har ni saknat mig? Haha! <3 Jag har haft det bäst på klassresan iallafall! Orkar inte lägga ut nå bilder idag för det är så himla segt att göra det, men det kommer nog imorgon. Vi hade det jättekul iallafall! Idag på vägen hem var vi i Sala silvergruva, det var kul men lite läskigt; mörkt, högt och kallt, haha! Jag är ganska trött nu, vi sov ju inte så mycket. Vi har läxförhör imorn, men jag vet inte om jag pallar träna. Men jag vill bara tacka alla som följde med, alla föräldrar som ställde upp (även fast ni var arga ibland! xP), busschuffören fast han var jättetjurig och alla andra som på något sätt hjälpt till! Det var verkligen jätteroligt! Och jag badade massor! <3 Hinner inte skriva mer idag, men imrgon (förhoppningsvis) komemr ett långt inlägg med bilder och mer detaljerad text. Ha det så bra så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Salarinho

nej du behöver inte tacka mig jag borde tacka dig för att du tog dig tid för att titta på hemsidan.

2009-05-19 @ 19:05:16
URL: http://salarinho.blogg.se/
Postat av: Linda

vad gör du ikväll?

2009-05-19 @ 20:55:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0