Om Valborg, dagen, vattenkrig m.m.

Heeej! <3 Igår var det ju Valborgsmässoafton och jag och kompisarna var nere vid kyrkan vid stora brasan! Det var jättekul! Efter så åkte jag och Olivia och mina föräldrar till min faster och farbor, där vi hade bilen. Vi var där ett tag på kvällen och typ drack te och åt mackor. Deet var lite mysigt. Sen åkte vi hem till Olivia och sov där. Sen idag så har vi varit hos Anton och haft vattenkrig med hans syrra och hennes kompis. Vi blev helt dyngsuuura! Haha! Vi åt korv med bröd och jordgubbar där också! Här kommer bilder från dagen:



Brasan igår, som var ganska liten gämfört med tidigare år, men det kanske berodde på att det var så torrt.







Fyrverkerierna efter var iallafall INTE små! <3



Idag påväg till Anton.



Utanför hans hus fanns det fina blommor som Olivia fotade lite... :)



Vi fick ju somsagt jordgubbar där också! Första i år för mig, förutom en på en tårta hos Tobban igår.



Meeera jordgubbaar! <3



- Muuums, den här var god!


Nu är farmor och farfar här, och vi ska äta middag snart. Passar på att tacka Pouline och alla andra för berömmet på illustrationen! <3 Kram Kram <3 /Alma


PS, idag hade jag haft 21 unika besökare, redan innan jag skrev ett inlägg! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gör du då? :D

2009-05-01 @ 20:15:29
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0