Riksdagen

Heej! Nu är jag verkligen jättetrött efter en dag i stan. För var vi lite i skolan, sen tog vi tåget som gick typ 11.10 och när vi väl var framme i stan åt vi på McDonald's. Sen hade vi typ 40 minuters "fritt" i gamla stan, då¨gick vi runt och kollade i lite affärer och köpte glass. Sen väl inne i Riksdagen, fick vi först gå igenom sån här som man gör på flygplan, och dom fick "rönka" våra väskor. Det var ltie läskigt, och det stod en massa vakter överallt! Sen gick vi runt och tittade överallt och Carina berättad evad allt var och så. Sen gick vi in i en stor sal, där dom hade en debatt typ. Jan Björklund (typ skolminister..?) var där inne. Så en "halvkändis" såg vi iallfall. Sen skulle jag på venissagen med bilden, sen skulle jag till krykan och lyssna på nä Ellen hade konsert. Så nu kom jag hem för första gången sen imorse. Ganska trött. Nu ska jag äta lite middag och sen ska jag typ sova, man måste ju vara utvilad tills imorgon när det är Ekebyaden! Önska oss lycka till! <3

Kommentarer
Postat av: zeinab

hur många gånger har du åkt den?:)

2009-05-26 @ 20:11:38
URL: http://zeinababbas.blogg.se/
Postat av: zeinab

3 gånger faktist(:

2009-05-26 @ 20:39:40
URL: http://zeinababbas.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv :) du är jätte duktig! :) vart har du lärt dig att göra sådant med bilder? =)

2009-05-26 @ 22:51:25
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0